Opnieuw Jong bloed bij VVD Meppel. Dave Jansen geïnstalleerd als duo-raadslid.

Vanavond heeft de gemeenteraad een nieuw duo-raadslid voor de VVD mogen verwelkomen. Na maandenlang meedraaien in de fractie is de 21-jarige Dave Jansen officieel benoemd als duo-raadslid namens de VVD. Hij zal vanaf september gaan spreken namens de commissie.

Dave Jansen is derdejaars student Rechtsgeleerdheid en heeft veel zin in zijn nieuwe functie en is blij dat hij zijn politieke ambities kan waarmaken. Hij zal zich de komende tijd gaan richten op het behartigen van de belangen van de inwoners van de gemeente en ervoor zorgen dat er goed overlegd wordt tussen de verschillende partijen.

VVD Meppel is ingenomen met de komst van Dave Jansen en kijkt uit naar zijn inbreng in de commissie. Fractievoorzitter Jan Roelof Meesters: “Wij wensen Dave veel succes toe in zijn nieuwe functie en hebben er vertrouwen in dat hij zich op een goede manier zal inzetten voor onze partij en de inwoners van Meppel.”