Kandidaten gemeenteraad bekend!

VVD Meppel presenteert nieuwe & ervaren kandidaten. Met trots lanceert de VVD Meppel haar kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen van maart 2022. De VVD Meppel heeft gekozen voor een sterke lijst met veel bekende lokale gezichten.

De kandidaten zetten zich in om de komende jaren te gaan bouwen aan Meppel. Dat lukt met een gemotiveerd team dat weet wat er speelt in Meppel en Nijeveen. De leden van de Meppeler VVD hebben gekozen voor een combinatie van ervaren raadsleden en nieuw talent.

“Ik ben ontzettend trots op dit team. En we staan klaar om aan de slag te gaan voor Meppel. Dit worden namelijk belangrijke verkiezingen. Op het gebied van woningbouw en economie is er werk aan de winkel de komende jaren. Aldus lijsttrekker Robin van Ulzen”

Op de lijst staan 22 kandidaten die ambitieus voor de gemeente aan de slag willen gaan. Zittende raadsleden Jan Roelof Meesters uit Haakswold en Marisa Grotens uit Nijeveen staan op plaats 2 en 3. Nieuw op de lijst is Hans van Scheijen, eveneens uit Nijeveen. Hans brengt veel ervaring mee uit het bedrijfsleven. Zittend raadslid en dossiervreter Franz Dohle staat op plek 5. Ook nieuw op de lijst is Liselot Raat, 18 jaar. Zij staat op nummer 6.

De kandidatenlijst

Nr. Naam