Gezellige nieuwjaarsreceptie VVD Meppel

Maandag 11 januari hield de VVD Meppel in De Brasserie in Meppel een prima bezochte nieuwjaarsreceptie. Niet alleen vele leden gaven acte de présence, ook bestuurders uit de Drentse regio waren aanwezig om iedereen een goed, voorspoedig en liberaal 2016 te wensen.

Onder het genot van een hapje en een drankje werd door verschillende sprekers niet alleen naar het afgelopen jaar gekeken, maar ook vooruit geblikt. Voorzitter Hans van Scheijen keek bestuurlijk terug op een goed jaar, waarin de nodige veranderingen in de partijstructuur werden aangekondigd. Wethouder Roelof Pieter Koning keek naar het komende jaar, waarin de Meppeler binnenstad alle aandacht krijgt. Annige Udinga en Frank Perquin keken op een luchtige wijze terug op het afgelopen jaar.

Gedeputeerde Henk Brink gaf in zijn verhaal aan waar de voordelen voor Drenthe liggen, nu de VVD de grootse partij in de staten is geworden.

De avond werd afgesloten met een kennisquiz, georganiseerd door de marketing stagairs van het Drente College.